سرپرست اداره‌کل ارشاد مازندران مطرح کرد

ارائه خدمات شبانه‌روزی مساجد مازندران

خبرگزاری پانا:سرپرست اداره‌کل ارشاد مازندران گفت: نمازخانه‌‌ و کتابخانه‌های مساجد مازندران به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.

کد مطلب: ۳۲۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سیداسماعیل احمدی با حضور در ستاد تسهیلات سفر در جمع خبرنگاران از اکران دو فیلم «ایران برگر و رخ دیوانه» در سینماهای مازندران در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این دو فیلم در جشنواره فیلم فجر برجسته شدند که از اول فروردین فیلم‌های ایران برگر و رخ دیوانه در سینماهای مازندران اکران شد .
احمدی با اعلام اینکه یک‌هزار مسجد در ایام تعطیلات نوروزی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهند، تصریح کرد: نمازخانه و کتابخانه‌های مساجد مازندران به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند .
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه ایام سوگواری فاطمیه در مساجد مازندران انجام می‌شود،خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی همه دستگاه‌های اجرایی همه روزه در سراسر استان به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود .
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت این اداره‌کل در حوزه فرهنگی تسهیلات سفر نوروزی را توزیع بروشورهای تبلیغاتی، نقشه راه‌های مازندران و اماکن تفریحی، برگزاری نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی مطرح کرد و یادآور شد: بعد از ایام فاطمیه برنامه جنگ شادی در سراسر استان برگزار می‌شود .
این مسئول با بیان اینکه 21 موسیقی سنتی و پاپ در منطقه توریستی مازندران در شهرهای نور، چالوس، عباس‌آباد، رامسر و تنکابن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی خوبی داشته است .
احمدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی ارشاد استمرار دارد، تصریح کرد: شعار امسال رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت به صورت فرهنگی در استان محقق می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار