رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان

مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت رامیان افتتاح شد

گرگان(پانا)-مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت شهرستان رامیان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت رامیان افتتاح شد

ایرج فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت شهرستان رامیان اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی رامیان با اعتبار 25 میلیارد ریال ساخت و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مبلغ 350 میلیون ریال برای تجهیز این مرکز هزینه شده و این مرکز 1400 متر مربع زیربنا دارد و در 4 طبقه ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف پیشبرد و افزایش سطح سلامت جامعه در شهر رامیان احداث شده و در این مرکز خدمات تخصصی پزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاهی، کلینیکی و در آینده دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

فاضل گفت: برای تجهیز بیشتر بخش دندانپزشکی این مرکز مبلغ یک میلیارد ریال دیگر از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در 6 ماه آینده تخصیص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره وضعیت پروژه سلامتکده طب سنتی در استان هم بیان داشت: ساخت این پروژه از سال 96 و در زمینی به مساحت یک‌هزار و 920 مترمربع آغاز شده است.

وی با اشاره به منابع اعتباری موردنیاز برای ساخت و تجهیز این پروژه افزود: برآورد اعتباری احداث این پروژه 5 میلیارد تومان بود که تاکنون 3 میلیارد تومان آن هزینه شده است و پروژه پیشرفت 85 درصدی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار