سرپرست استانداری مرکزی:

استان مرکزی پیشرو در ذخیره سازی مایحتاج ضروری مردم برای نوروز است

خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از استان های پیشرو در زمینه ذخیره سازی مایحتاج ضروری مردم برای تعطیلات نوروز است.

کد مطلب: ۳۲۶۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شکراله حسن بیگی در جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان مرکزی، افزود: مایحتاج ضروری مردم استان مرکزی برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیشتر اقلام مایحتاج ضروری مردم تا صد در صد ذخیره سازی شده و نگرانی و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست استانداری مرکزی اظهار داشت: فعالیت ستاد کنترل و تنظیم بازار استان مرکزی به صورت رسمی از 25 اسفند ماه امسال تا 14 فروردین ماه سال آینده است و با نظارت فعال باید راه هر گونه سوء استفاده احتمالی در این ایام سد شود.

حسن بیگی تصریح کرد: کمیته راهبردی میوه و تره بار استان مرکزی باید زمان توزیع میوه را مشخص کنند و مراقب باشد تا این اقلام پر مصرف با قیمت مصوب به دست مردم در تمامی شهرستان ها و روستاها برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: طرح کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی همزمان با سراسر کشور از پانزدهم اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

رزاقی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی شعب ثابت و سیار این اداره کل به شکایات مردم در استان مرکزی رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: زمان رسیدگی به شکایات مردم در حوزه کالا امسال به 7 روز، در حوزه بهداشت به 8 روز و در حوزه قاچاق کالا به 18 روز رسید و میانگین رسیدگی شکایت ها نیز 8 روز بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی اظهار داشت: امسال 10 هزار و 607 پرونده به تعزیرات حکومتی استان مرکزی وارد شده که از این میزان 10 هزار و 598 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و با توجه به پرونده های موجود از سال گذشته، جمع پرونده های باقی مانده 27 فقره است.

رزاقی تصریح کرد: در سال جاری همچنین 9847 فقره پرونده به اجرای احکام استان مرکزی وارد شده که از این میزان 9913 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده و از 243 فقره پرونده مانده پارسال نیز 147 فقره پرونده باقی مانده است.

وی در پایان بیان کرد: میزان محکومیت ها در سال جاری برای خاطیان 231 میلیارد و 557 میلیون و 907 هزار و 521 ریال بوده است که از این میزان 53 میلیارد و 123 میلیون و 249 هزار و 965 ریال وصول شده و بقیه در مراحل صدور رأی از سوی شعب تجدید نظر حکم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار