مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ساماندهی کیفی نیروی انسانی اولویت آموزش و پرورش اردبیل است

خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ساماندهی کیفی نیروی انسانی در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش موضوعی جدی و بسیار با اهمیت است که ضرورت دارد همه به اهمیت این موضوع توجه کنیم

کد مطلب: ۳۰۵۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صابر سپهری در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل با تقدیر از همکاران در جهت تحقق اهداف نظام عالی تعلیم و تربیت، تلاش و اهتمام بیشتر همکاران را در سرعت بخشیدن به امور جاری خواستار شد.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در حوزه ساماندهی نیروی انسانی، کیفی‌سازی فعالیت‌ها به خصوص در حوزه آموزش را مطالبه جدی مسئولان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزاری آزمون نوبت اول در مدارس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جمع‌بندی کلی از نحوه اجرا، وضعیت بازدید از حوزه‌های آزمون، تصحیح اوراق و... پس از اتمام امتحانات به افزایش کیفیت برگزاری آزمون‌ها کمک می‌کند.

سپهری از حضور 18 نفره وزارتی در استان خبر داد و افزود: این هیئت در راستای بازدیدهای وزارتی از استان‌ها ماه‌های آتی به استان اردبیل سفر کرده و برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش را ارزیابی می‌کنند.

وی با تاکید بر جمع‌بندی ارزیابی‌ها و بازدیدهای انجام شده، ارائه نتایج آن به رؤسای نواحی و مناطق را ضروری دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه هماهنگی بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: مرحله اول راهیان نور بدون رخداد هیچ اتفاقی به پایان رسید.

سپهری با بیان اهداف اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق بیان کرد: نسل حاضر باید مناطق جنگی را با دل و جان لمس کنند و با حضور در این میادین با فلسفه شهادت آشنا شوند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تبیین فرهنگ جهاد در میان نسل جوان کشور که دوران دفاع مقدس را از نزدیک شاهد نبودند از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است.

سپهری با اشاره به همکاری نزدیک و صمیمی نهاد سپاه و آموزش و پرورش ادامه داد: هر جا این دو نهاد در راستای هم عمل کردند، مطمئن باشید که یک حرکت معنوی اتفاق می‌افتد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش در جهت تأمین اعتبارات مالی تا آن جا که امکان داشته باشد، دریغ نمی‌کند، گفت: ما همیشه در رابطه با راهیان نور دست همکاری بسیج را می‌فشاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار