برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت کارشناسان آموزش نیروی انسانی در اردبیل

اردبیل (پانا) - دوره آموزش ضمن خدمت کارشناسان آموزش نیروی انسانی در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت کارشناسان آموزش نیروی انسانی در اردبیل

به منظور ارتقای کیفیت آموزش های کوتاه مدت، توانمندی های علمی همکاران کارشناسان و آشنایی آنان با سامانه «LTMS» دوره آموزشی«برنامه ریزی اجرایی آموزش ضمن خدمت کارکنان» با حضور مدیر کل، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، مدیر منابع انسانی و امور اداری و کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش نیروی انسانی اداره کل و نواحی و مناطق استان به صورت متمرکز استانی در سالن جلسه شماره «2» اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

در این دوره آموزشی ترحم رستمی ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان درخصوص اهمیت و ضرورت آموزش های ضمن خدمت، اثربخشی و کارآیی و بهره وری دوره ها و روش های فعال یاددهی و یادگیری سازمان یاد گیرنده و ویژگی های آن ، روشهای ارتقای کیفیت TQMو چرخه دمینگ مطالبی به تفصیل سخن گفت،

حسین آقایی، مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش وپرورش استان هم با اشاره به استفاده از نکته نظرات کارشناسان در جهت رشد و تقویت برنامه ها و فعالیت های معاونت آموزش نیروی انسانی و بر ضرورت اجرای با کیفیت برنامه ها و دوره های ضمن خدمت در راستای افزایش اثر بخشی و کار آیی سازمانی و شایستگی های شغلی منابع انسانی تاکیدکرد.

در ادامه محمدرضا جاهد، معاون آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش استان با اشاره به سیاست ها و ضوابط آموزش های کوتاه مدت ،ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت آموزش نیروی انسانی ، خواستار فعال سازی انجمن های علمی و آموزشی در نواحی و مناطق این استان شد.

محمد حسن زاده و جلال علیزاده کارشناس مسئولان آموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش استان هم در خصوص دستورالعمل‌های اجرای تکریم مقام معلم، مصاحبه و کارورزی و ... ،مقایسه سیستم MST با LTMS ، روش های آموزش ضمن خدمت (حضوری -غیر حضوری)شبانه روزی و غیرشبانه روزی- مجازی -الکترونیک بررسی برنامه دوره های ضمن خدمت شرایط فراگیران- مدرسان-سامانه LTMS -نظرسنجی اثر بخشی مدل چهارسطحی و سایر موارد آموزش های کوتاه مدت مطالبی عنوان کردند.

در پایان این دوره آموزشی از فراگیران توسط مدیر کل و معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار