برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای دانش آموزی در شهریار

خبرگزاری پانا : انتخابات هیئت رئیسه شورای دانش آموزی شهرستان شهریار برگزار شد و دانش آموزان با شرکت در این انتخابات مشارکت در حقوق خود را نیز آموختند .

کد مطلب: ۲۸۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد



به گزارش خبرنگار پانا ،انتخابات هفدهمین دوره هیئت رئیسه شورای دانش آموزی آموزش وپرورش شهریار با حضورمدیر آموزش وپرورش شهریار و معاون آموزش متوسطه،معاون آموزش ابتدایی ،معاون پرورشی و تربیت بدنی ،معاون مالی و پشتیبانی و دیگر مسئولان این مدیریت برگزار شد .
دراین مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار هدف از این انتخابات را ایجاد زمینه ی مساعد برای تربیت اجتماعی، تکریم شخصیت دانش آموزان و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان با مسئولین وا یجاد روحیه ی مسئولیت پذیری و حضور فعال و با نشاط دانش آموزان در امور آموزش و پرورش معرفی کرد.
علی ذبیحی با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان فردای کشور بوده و آموزش آنها آینده کشور را خواهد ساخت، خاطرنشان کرد :شورا ها و انجمن های دانش آموزی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان داشته وموجب میشود آنها فعالیت های گروهی را به خوبی بیاموزند .
گفتنی است ،این انتخابات در طول سه روز متوالی و به تفکیک هر مقطع در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد که مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در طول این سه روز در جلسات حضور داشته و پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد.
در پایان هر جلسه نیز پس از برگزاری انتخابات اعضای هیئت ریسه شورای دانش آموزی شهریار انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار