به مناسبت هفته دفاع مقدس:

نمایشگاه ستارگان هدایت در درجزین افتتاح شد

خبرگزاری پانا: طی مراسمی نمایشگاه ستارگان هدایت با حضور معاونت اجرایی سپاه استان ،فرماندار شهرستان مهدیشهر و مسولین دستگاه های اجرایی در پارک بوستان شهر درجزین افتتاح شد.

کد مطلب: ۲۶۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان، منصور شوقانی فرمانده ناحیه سپاه مهدیشهر در افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه حاصل دست رنج همکاری ارگان های مختلف با سپاه ناحیه مهدیشهر بوده، که به مناسبت سی وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در پارک بوستان شهر درجزین درکنار دولاله گمنام این شهر برپا شده است.

شوقانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش گوشه ای از ایثارگری های 8سال دفاع مقدس رزمندگان دانست و افزود: هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای برپایی این نمایشگاه ها تا نسل جوان ما با رشادت ها وزحمات رزمندگان ما بیشتر آشنا شوند وانس والفت بیشتری با این ستارگان هدایت بگیرند.

فرمانده سپاه مهدیشهر تصریح کرد: این نمایشگاه داری 18 غرفه می باشد که در این 11 غرفه آن به موضوعاتی همچون جنگ نرم، امر به معروف ونهی از منکر، شهدا ،پرسش و پاسخ، عرضه محصولات فرهنگی، مواد مخدر- پلیس فتا-غرفه کودک، اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 7 غرفه اختصاص یافته است به فعالان و برگزیدگان اقتصاد مقاومتی شهرستان که در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کرد بسیار خوبی داشته اند.

منصور شوقانی ادامه داد: این نمایشگاه از اول تا هفتم مهرماه برقرار می باشد که بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و عموم مردم میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 17 الی 21 به پارک بوستان درجزین تشریف بیاورند.

وی درپایان سخنان خویش گفت: برنامه های متنوعی در این نمایشگاه برگزار می گردد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام، برگزاری دعای توسل، سخنرانی ها ونشست حلقه های میقات صالحین اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار