مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش خراسان شمالی،در بین دستگاه های استان اول شد

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش وپرورش خراسان شمالی،در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش،با تقدیر و تشكر از همه كسانی كه در كسب عنوان رتبه اول ستادهای اقامه نمازاستان تلاش نموده اند، كسب این عنوان را ناشی از تلاش مستمر همه اعضای ستادهای اقامه نماز استان و شهرستان ها دانست .

کد مطلب: ۲۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد وحیدی اظهارامیدواری كرد ،كه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بیشتر برای گسترش فرهنگ نماز را به همه ما عنایت فرماید.
وی ضمن اشاره به اینكه كسب اینگونه عناوین وظیفه و مسئولیت ما را سنگین تر می نماید، پیشنهاداتی را در خصوص اجرای بهتر فعالیت های اقامه نماز بیان نمود .
محمدرضا رحیمی معاون پرورشی وفرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان نیز ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالارشهیدان آقا امام حسین(ع) ویاران باوفایش ،فعالیت ها ودستاوردهای حوزه نمازاداره كل را تشریح نموده وعنوان رتبه اول درارزیابی ستادهای اقامه نمازاستان راكه با همت وتلاش همه همكاران ودانش آموزان استان كسب شده است را به همه حاضرین در جلسه تبریك گفت و لوح تقدیر ویژه این موفقیت را به مدیر كل تقدیم نمود .
وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه های فرهنگ نماز در سال تحصیلی جدید از پخش اذان به صورت زنده در تمامی مدارس استان در وقت شرعی اذان و نیز جدیت بیشتر در امر آموزش عملی نماز با همكاری تمامی معلمان مقطع ابتدایی در مدارس سراسر استان خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت ائمه جماعت روحانی، برگزاری جشن تكلیف دانش آموزی، برگزاری گفتمان های دینی به منظور پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان از مهمترین برنامه های سال جاری درآموزش وپرورش خراسان شمالی خواهد بود.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار