روایت جهانگیر الماسی از رشادت زنان در جنگ تحمیلی

خبرگزاری پانا: جهانگیر الماسی نخستین کارگردانی فیلم سینمایی خود را با نام «رنج و سرمستی» با سرمایه گذاری مرکز سینمای مستند و تجربی در سال جاری کلید می زند.

کد مطلب: ۱۹۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارفرهنگی پانا، این فیلم سینمایی با مشارکت مستقیم مرکز سینمای مستند و تجربی ساخته می شود و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد نشاط است.

«رنج و سرمستی» در دو مقطع زمانی سالهای 1362 و 1382 روایت می شود. فیلم داستان زنی است که در زمان جنگ و هنگام اسارت فرزندش را از دست می دهد. او بعد بیست سال در موقعیت عجیبی قرار می گیرد.

فیلم نامه این فیلم که با مشاوره به جمال شورجه ساخته می شود، توسط جهانگیر الماسی نوشته شده که به تازگی بازنویسی آن نیز به پایان رسیده است.

جهانگیر الماسی پس از دریافت پروانه ساخت که از سوی اداره نظارت و ارزشیابی صادر شد با کمک دست اندر کاران و تهیه کننده این فیلم سرگرم مذاکره با عوامل و بازیگران مورد نظر است، این فیلم که پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است هم اکنون منتظر دریافت بودجه برای بستن قرارداد با عوامل و شروع پروژه است.

یادآور می شود، جهانگیر الماسی اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای آماده کردن این فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر می کند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار