«مدار صفر درجه»به پخش نوروزی شبکه تماشا رسید

خبرگزاری پانا: شبکه تماشا در ایام نوروز سریال «مدار صفر درجه» را پخش می‌کند.

کد مطلب: ۱۹۴۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی از سوم اردیبهشت ۱۳۸۶ از شبکه اول به روی آنتن رفت.

شهاب حسینی در نقش حبیب پارسا، ناتالی متی در نقش سارا آستروک، رویا تیموریان در نقش مادر حبیب، مسعود رایگان در نقش پدر حبیب، پیر داغر در نقش سرگرد بهروز فتاحی، لعیا زنگنه در نقش زینت الملوک جهانبانی، آتنه فقیه نصیری در نقش سعیده پارسا، احمد ساعتچیان در نقش محسن مظفر، پیام دهکردی در نقش سردار احتشام، ایرج راد در نقش جهانگیر همایون پناه، رحیم نوروزی در نقش تقی نواده و علی قربانزاده در نقش اردشیر توکلی از جمله بازیگران این سریال هستند.

دوبله‌ی این سریال در شهریور ۱۳۸۵ یعنی هشت ماه پیش از آن که به روی آنتن برود شروع شد. در ابتدا قرار بود طی یک ماه و نیم کار دوبله به پایان برسد ولی تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶ به درازا کشید. بهرام زند سرپرست گویندگان این سریال دلیل این تأخیر را سختی کار و ضرورت حفظ کیفیت عنوان کرد. وی افزود در دوبله‌ی این سریال بیش از ۶۰ دوبلور شرکت داشته‌اند که به جای بازیگران ایرانی و خارجی صحبت کرده‌اند.

شبکه تماشا همچنین سریال «آب پریا» به کارگردانی مرضیه برومند را در نوروز پخش می‌کند.

سریال «زورو» نیز برای پخش نوروز در نظر گرفته شده است. تمام صحنه‌های سریال «زورو» اصلاح، بازسازی و حتی رنگی شده است. برای حفظ دوبله ارزشمند این سریال به جای دوبله مجدد، صدای سریال نیز اصلاح شده است. سریال زورو از 29 اسفند ساعت 20 روی انتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار