«مدار صفر درجه» سریال شبانگاهی شبکه 4

تهران (پانا) - اولین قسمت سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی از 13 دی به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

کد مطلب: ۸۸۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
«مدار صفر درجه» سریال شبانگاهی شبکه 4

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، آخرین قسمت از سریال خارجی «خانه پوشالی» با بازی کوین اسپیسی روز چهارشنبه20 دقیقه بامداد پخش و از روز پنجشنبه سریال ایرانی «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی هر شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.
«مدار صفر درجه» ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا (شهاب حسینی) به فرانسه برای تحصیل در رشته‌ی فلسفه در دانشگاه پاریس را نشان می‌دهد که در پژوهشی با دختری یهودی به نام سارا استروک همکار می‌کند. اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود. ماجرا بر بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیزم و تسلط تدریجی بر فلسطین می‌گذرد.
در سریال مدار صفر درجه بازیگرانی چون شهاب حسینی، رویا تیموریان، لعیا زنگنه، مسعود رایگان، ایرج راد، رحیم نوروزی و ناتالی متی ( بازیگر فرانسوی )سه بازیگر لبنانی ( فواد البراهیم, هاسمیک تاچچیان , پیر دافر) و ۱۳ بازیگر مجارستانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در«مدار صفردرجه»که بخشی از قسمت‌های آن در فرانسه و بوداپست تصویربرداری شده است، «ایرج رامین‌فر»به عنوان طراح هنری و «عبدالله اسکندری» در مقام طراح گریم، «حسن فتحی»را یاری کرده‌اند.
این مجموعه به تهیه کنندگی حسن بشکوفه برای اولین بار سال ۸۶ در قالب ۳۰ قسمت به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
«مدار صفر درجه» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از روز پنجشنبه 13 دی، هر شب ساعت 00:20 پخش و روز بعد ساعت 6:15 و 18 بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار