رئیس شورای هماهنگی مؤسسان مراکز آموزش غیردولتی استان آذربایجان غربی گف

فعالیت 680 آموزشگاه و مدرسه غیردولتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: رئیس شورای هماهنگی مؤسسان مراکز آموزش غیردولتی آذربایجان غربی از فعالیت680 آموزشگاه و مدرسه غیردولتی در مناطق مختلف استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سید فتاح حسینی در جلسه مدیران سازمان‌های مردم نهاد که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی آموزشگاه و مدرسه غیردولتی با همت مردم راه‌اندازی و مدیریت می‌شود.

مدیرعامل انجمن موسسات فرهنگی، هنری و آموزشی و رئیس شورای هماهنگی مؤسسان مراکز آموزش غیردولتی استان با اشاره به اینکه 88 موسسه فرهنگی، علمی، آموزشی و هنری در استان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: شورای هماهنگی مدارس آموزشی غیردولتی در حوزه آموزش و پرورش این مجموعه ایجاد شده است.
حسینی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد یک عامل بازدارنده برای حرکت‌های غیراصولی دستگاه‌های اجرایی قلمداد می‌شود، بنابراین باید برای رونق بخشیدن به فعالیت‌ این مجموعه‌ها گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه فعالان سازمان‌های مردم نهاد در چارچوب قانون و از صمیم دل فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد همه جانبه، توسعه علمی و فرهنگی را در سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.
مدیر عامل انجمن موسسات فرهنگی، هنری و آموزشی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تنوع قومیت و ادیان در این استان به هیچ عنوان به یک معضل دست و پاگیر تبدیل نشده است.
حسینی گفت: همه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به وصایای امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبری برای تحقق اهداف خود تلاش می‌کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار