آغاز به كار چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در شهرری/ نظام تعلیم و تربیت نیازمند رسانه تعاملی

خبرگزاری پانا: چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد و یازدهمین جشنواره دانش آموزان فیلم ساز با بخش اولین فیلم وِیژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه كار خود را در شهرری آغاز كرد.

کد مطلب: ۱۹۳۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محسن نوروزیان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در افتتاحیه این جشنواره در فرهنگ سرا ولا شهرری گفت: جشنواره فیلم رشد یكی از قدیمی ترین و تخصصی ترین جشنواره هایی است كه در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت در كشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینكه به وجود آمدن فضای دیجیتالی، انقلابی عظیم در تعلیم و تربیت و انتقال پیام به مخاطب ایجاد كرده است، تصریح كرد: معلمین نباید در كلاس درس تنها به عنوان یك سخنران حضور پیدا كنند بلكه باید با استفاده از وسایل ارتباطی، تاثیر درس و سخنان خود را چند برابر كنند.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت نیازمند یك رسانه تعاملی است كه بتواند همزمان از نوشته، تصویر و كلام استفاده كند و اطلاعات روز دنیا را به دانش آموزان عرضه كند.

جشنواره بین المللی فیلم رشد هرسال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود.

چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد و یازدهمین جشنواره دانش آموزان فیلم ساز از امروز شنبه 10 اسفندماه تا چهارشنبه 14 اسفند در 3 سانس دانش آموزی و یك سانس عمومی و خانواده در فرهنگ سرا ولا شهرری به همت آموزش و پرورش ناحیه 2 ری برگزار می شود.

لازم به ذكر است، اداره آموزش و پرورش شهرستان های تهران در چهل و دومین جشنواره فیلم رشد موفق به كسب مقام اول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار