معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا در نمایشگاه مطبوعات:

اقدامات تحولی خبرگزاری پانا امیدآفرین و در مسیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

همان‌طور که آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای ساختن آینده کشور است، پانا هم ظرفیتی ارزشمند برای تربیت نسل رسانه‌ای آینده کشور است

تهران (پانا) - معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش صبح امروز همزمان با افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در غرفه خبرگزاری پانا در این نمایشگاه حضور یافت و از نزدیک با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات تحولی خبرگزاری پانا امیدآفرین و در مسیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

مصطفی پردلی در این گفت‌وگو به ظرفیت‌های خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: خبرگزاری پانا این روزها به یک خبرگزاری «به معنای واقعی» و البته «تاثیرگذار» تبدیل شده است. پیش از این، خبرگزاری پانا فقط یک رسانه برای پوشش اخبار روزمره آموزش و پرورش بود. اما این روزها همگان شاهد هستند که این رسانه، منبعی موثق و موثر در همه حوزه‌های دانش‌‌آموزان، معلمان برای پوشش همه اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزش و پرورش و ... شده است.

وی ادامه داد: همین اتفاق نشان می‌دهد که تفکر جدیدی که بر پانا حاکم است، یک تفکر جهان‌شمول است. یعنی این رسانه از حالت ابزاری خارج شده و به یک رسانه ملی تاثیرگذار تعلیم و تربیت تبدیل شده است.

معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: از پانا به خاطر تربیت نسلی که سواد رسانه‌ای را از دانش‌‌آموزی آغاز می‌کنند تشکر می‌کنیم. همانطور که آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ برای ساختن آینده کشور است، پانا هم ظرفیتی ارزشمند برای تربیت نسل رسانه‌ای آینده کشور است. پانا ظرفیتی است برای ساختن آینده رسانه ایران.

معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ما وقتی از آموزش و پرورش صحبت می‌کنیم، ناخودآگاه سند تحول بنیادین در اذهان تجلی پیدا می‌کند. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموز چندساحتی مورد تاکید است و کاری که امروز خبرگزاری پانا در حوزه فعالیت‌های خبری تصویری، صوتی و مکتوب مثل رادیوپانا، تلویزیون اینترنتی پانا و فعال‌کردن خبرنگار دانش‌آموزان انجام داده است بخشی از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان چندساحتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار