پیام تسلیت معاون رسانه وزارت آموزش‌وپرورش در پی شهادت خبرنگار پانا

تهران (پانا) - معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی شهادت دانش‌آموز آیدا قاسمی (خبرنگار خبرگزاری پانا) در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون رسانه وزارت آموزش‌وپرورش در پی شهادت خبرنگار پانا

متن پیام تسلیت مصطفی پردلی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت دانش‌آموز آیدا قاسمی - خبرنگار خبرگزاری پانا - در حادثه تروریستی کرمان و در مسیر دلدادگی‌های نوجوانانه با سردار دل‌ها، موجب تألم و افسوس بسیار شد.

شهیده آیدا قاسمی در بین دوستان و هم‌کلاس‌های خود به خبرنگاری سخت‌کوش، متعهد، خلاق و دلسوز معروف بود و در دوره فعالیت‌های رسانه‌ای در پانا همه تلاش خود را در راه تحرک و پویایی عرصه خبر و خبرنگاری دانش‌آموزی سپری کرد.

وی با حضور در مسیر مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که رسالت حرفه‌ای‌اش که روشنگری و تداوم مسیر حق و عدالت است را به خوبی به انجام رسانیده است.

اینجانب با نهایت تاثر، شهادت آیدای عزیز را به خانواده محترم و همکلاسی‌هایش و جامعه خبرنگاران و رسانه‌های کشور تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم و از درگاه ایزد منان برای این شهیده معظم رحمت ‌واسعه الهی ‌و برای خانواده و بازماندگان، صبری عظیم و اجری جزیل، مسئلت دارم.

باید همه تلاش کنیم این شهیده بزرگوار به سمبل رسانه‌های حوزه نوجوان تبدیل شود.»

در جنایت تروریستی بعدازظهر 13 دی‌ماه در مسیر گلزار شهدای کرمان، ۲۳ دانش‌آموز ‌‌به شهادت رسیده‌اند که آیدا قاسمی دانش‌آموز کلاس پنجم دبستان حکمت ناحیه یک کرمان، دانش‌آموزخبرنگار خبرگزاری پانا هم یکی از همین نوگلان پرپر شده بود که قربانی کینه تروریست‌های کوردل از جمهوری اسلامی و وحشت از فرزندان حاج قاسم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار