همه دستگاه‌ها باید پشتیبان آموزش و پرورش باشند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازم و ملزوم یکدیگرند، بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین مجموعه فراجا و آموزش پرورش وجود دارد. ما صمیمانه از زحمات بزرگ مجموعه فراجا تشکر و قدردانی می‌کنیم چراکه آسایش؛ امنیت و نظم جامعه مرهون مجاهدت‌های نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها باید پشتیبان آموزش و پرورش باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز سرهنگ تنگسیری معاون هماهنگ کننده فراجا استان بوشهر به همراه هیئت همراه به مناسبت دهه کرامت و تجلیل از معلمان  با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تشکر از سردار تنگسیری و مجموعه فراجای استان بیان کرد: تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازم و ملزوم یکدیگرند، بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین مجموعه فراجا و آموزش پرورش وجود دارد. ما صمیمانه از زحمات بزرگ مجموعه فراجا تشکر و قدردانی می‌کنیم چراکه آسایش؛ امنیت و نظم جامعه مرهون مجاهدت های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به شعار آموزش و پرورش استان و تلاش در جهت ترویج آن در بین دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ما از زمان مسئولیت خود در دولت مردمی آیت الله رئیسی سعی در نهادینه کردن و گفتمان سازی شعار آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش داشته ایم.

موحدی خاطرنشان کرد: تاکنون آموزش و پرورش برای همه بوده است اما نیاز است همه نیز در کنار آموزش و پرورش و برای آن باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اگر همه پای کار آموزش و پرورش بیایند ما دغدغه لجستیک کمتری پیدا خواهیم کرد چرا که آموزش و پرورش با جامعه گسترده دانش‌آموزی و‌ فرهنگی نیازمند پشتیبانی مناسب خود است و اگر دیگر دستگاه‌ها به کمک ما برای پشتیبانی از آموزش و پرورش بیایند ما فرصت بیشتری جهت پرداختن به محتوا خواهیم داشت.

وی شرط لازم برای در مسیر صحیح قرار گرفتن دانش آموزان را محبت دانست و گفت: ما همواره بر این تاکید داریم که اگر می‌خواهیم دانش آموزان ما در راه صحیح و درستی قرار بگیرند باید تربیت ما همراه با محبت باشد با تهدید و تحقیر و تضعیف و زور نمیشود، بلکه باید مدلی کار کرد که خود مسیر صحیح و شاسیته را انتخاب کنند.

موحدی افزود: از جمله این موارد اثربخش راهیان نور بود که ما در این زمینه بیش از ۱۱ هزار نفر را اعزام کردیم و به برکت خون شهدا حقیقتا انسان تاثیر آن را به عینه در دانش آموزان می بیند.

در این دیدار سرهنگ تنگسیری نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک ایام گفت: تشکر و خسته نباشید جانانه عرض می کنم و از زحمات و تلاش های مطلوب جامعه فهیم آموزش و پرورش متواضعانه تشکر و سپاسگزاری ویژه می‌کنم.

گفتنی است در پایان این دیدار سرهنگ تنگسیری با اهدای لوحی از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تقدیر کرد.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار