فعالیت‌های مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی ، توسعه می‌یابد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در راستای ارتقا امنیت مدارس، فعالیت‌های مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی، توسعه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی ، توسعه می‌یابد

علی موحدی در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای ایثارگر انتظامی همواره حامی مردم و تامین کننده امنیت و آرامش جامعه بوده و هستند که همه مردم به ویژه فرهنگیان قدردان این فعالیت‌ها هستند.

وی افزود: با توجه به گسترش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توسط پلیس فتا ضروری است.

موحدی عنوان کرد: پلیس برای تامین امنیت دانش‌آموزان در ساعات شروع و پایان فعالیت مدارس و همچنین تامین امنیت واحدهای آموزشی در ساعات و روزهای تعطیل، همکاری مطلوبی با دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

وی ادامه داد: در نشست با مدیران مدارس، راهکارهای ارتقا امنیت مدارس تبیین شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تقدیم 50 شهید در سال جاری در سطح کشور توسط نیروی انتظامی نشانی از خدمت صادقانه و فداکاری این نیرو در راه خدمت صادقانه به مردم است.

سردار حیدر سوسنی گفت: با توجه به نقش مهم آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و الگوسازی این نهاد تربیتی، می توان با برگزاری دوره‌های دانش افزایی امنیت اجتماعی برای فرهنگیان و دانش آموزان، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد.

در پایان این نشست، مدیرکل آموزش و پرورش از تلاش های فرمانده انتظامی استان و همکاران وی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار