فرمانده انتظامی استان بوشهر کارت اهدا عضو دریافت کرد

بوشهر(پانا)- خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر و جمعی از همکارانش کارت اهدای عضو را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر کارت اهدا عضو دریافت کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های است که کمترین میزان جرم و جنایت را در کشور دارد.
سردار خلیل واعظی ضمن دریافت کارت اهدای عضو برای خود و جمعی از همکارانش بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد چرا که با کاهش آمار تصادفات و همچنین ضرب‌وجرح می‌تواند کمک شایانی به کاهش بار سلامت استان باشد.
وی تصریح کرد: تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته با ایثار ماندگار خانواده‌های اهداکننده عضو، آمار قابل‌توجهی در نجات جان انسان‌های نیازمند به عضو داشته باشد که جای تقدیر دارد.
علیرضا باقری، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه بوشهر نیز گفت: با اهدای اعضای ۷۳ نفر بیمار مرگ مغزی شده در استان نزدیک به ۲۲۰ نفر به زندگی دوباره امیدوار شدند و نجات پیدا کردند که این امر مدیون ایثار و مهربانی مردم فهیم استان و تلاش همکاران تیم واحد پیوند است.
در هفته نیروی انتظامی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن قدردانی از تلاش فرماندهی نیروی انتظامی استان و همکارانش در برقراری امنیت و آرامش برای مردم استان لوح تقدیر و مدال افتخار انجمن اهدای عضو را تقدیم وی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار