توسعه منابع و سرمایه انسانی مورد توجه ویژه قرار گیرد

بوشهر (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت آسیب‌شناسی نظام مدیریتی، توسعه منابع و سرمایه انسانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه منابع و سرمایه انسانی مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اصغر جعفری با بیان اینکه هماهنگی و انسجام دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در تسریع خدمات دارد، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد کندی چرخ توسعه استان در سال‌های گذشته عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها بوده که هماهنگی دستگاه‌ها در دولت مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی به تحقق مطالبات لطمه وارد می‌کند، افزود: منابع انسانی و مالی به عنوان موتور محرکه در توسعه و رفع مشکلات محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر سرمایه انسانی و فرهنگ سازمانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این 2 و بهره‌وری جایگاه ویژه‌ای در عرصه مدیریتی دارد.

جعفری کمیته اصلاح ساختار و بهره‌وری را اساس کار مدیریت دانست و افزود: کمیته فناوری، اطلاعات، فضای مجازی و امنیت شبکه بیشترین ارتباطات در دستگاه حاکمیتی دارد.

وی با تاکید بر توجه به تکریم ارباب و رجوع و رسیدگی به مشکلات و شکایات مردم گفت: آسیب شناسی نظام مدیریتی، توسعه منابع انسانی و سرمایه انسانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار