رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی:

مربیان ومعلمان برگزیده مجری طرح حافظ قرآن شو تجلیل می‌شوند

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مراسم تجلیل و تقدیر از مجریان برگزیده طرح «حافظ قرآن شو» با حضور 1200 نفر از معلمان ومربیان این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۵۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مربیان ومعلمان برگزیده مجری طرح حافظ قرآن شو تجلیل می‌شوند

سیداسماعیل اصغرزاده با اعلام این مطلب افزود: اجرای طرح «حافظ قرآن شو» در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در قالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از مجریان برگزیده طرح «حافظ قرآن شو» با حضور 1200 نفراز معلمان و مربیان خراسان رضوی، امروز در اردوگاه ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.

اصغرزاده اظهار کرد: یکی از طرح‌های موفق حوزه قرآنی، طرح «حافظ قرآن شو » است که در این طرح با توفیقات الهی هر روز دانش‌آموزان، یک آیه از قرآن کریم را ضمن همخوانی در کلاس حفظ می‌کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: مجریان این طرح 1200 نفراز معلمان و مربیان در مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و مدارس متوسطه اول هستند و تاکنون بیش از 40000 دانش‌آموز هم تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار