رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی برای 550 نفر برگزار شد

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی با حضور 550 نفر از همکاران فرهنگی در مشهد مقدس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی برای 550 نفر برگزار شد

سیداسماعیل اصغرزاده با اعلام این مطلب افزود: دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خراسان رضوی در محل دارالقرآن مرکزی ولیعصر(عج) از 14 تا 24 بهمن همزمان با دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در حال برگزاری است.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با اخلاق داوری، توانمندسازی، سطح‌بندی و به‌روزرسانی اطلاعات داوران، آشنایی با آخرین تغییرات شیوه‌نامه‌ها و فرم‌ها بر اساس ندای رحمت 2 است.

اصغرزاده اظهار کرد: در این دوره که با حضور اساتید برگزیده کشوری برگزار می‌شود، حدود 550 نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر دارای حداقل مهارت تجربه داوری در سطح منطقه و مسلط به شیوه‌نامه داوری، شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این دوره، شناسایی داوران خبره و توانمند برای بهره‌گیری در مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی است.

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره 13 کارگاه آموزشی تخصصی با توجه به عناوین و رشته‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز از جمله کارگاه نهج‌البلاغه، احکام، صوت تحقیق، ترتیل و حفظ، دعاخوانی دختران، انشای نماز، حسن حفظ، لحن تحقیق، ترتیل و حفظ، وقف و ابتداء تحقیق، ترتیل وحفظ - تجوید، تحقیق ، ترتیل وحفظ -تفسیر- مداحی- صحیفه سجادیه و مهدویت برای شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار