استاندار تهران مطرح کرد؛

روند برگزاری انتخابات در تهران مطلوب است

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت روند برگزاری انتخابات در استان تهران مطلوب و بدون چالش است و تلاش می‌‌شود تا نتیجه آرا در اسرع وقت به وزارت کشور اعلام شود.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
روند برگزاری انتخابات در تهران مطلوب است

علیرضا فخاری در حاشیه حضور در میز هدایت ستاد انتخابات فرمانداری تهران، اظهار کرد: برگزاری الکترونیک انتخابات، نقطه عطفی در انتخابات‌های ماست و هر چقدر این روند تکامل یابد، میزان سرعت، دقت و امنیت در برگزاری انتخابات بیشتر  خواهد شد.

استاندار تهران افزود: در انتخابات الکترونیک، مردم با آرامش رأی خواهند داد و در شمارش آرا نیز شاهد شیوه بهتری هستیم و نتیجه آرا در اسرع وقت به وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری امروز به عنوان اولین نفر پای صندوق رأی آمدند و این تکلیف سیاسی را انجام دادند که به دنبال این حرکت، مردم کشورمان نیز این احساس را تداوم دادند و الحمدلله روند انتخابات به طور مطلوب در حال انجام است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های موجود، فرآیند انتخابات الکترونیک در چند نقطه با مشکل فنی روبرو بود، گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل فنی برطرف شد و هم اکنون تمام شعب فعال هستند.

فخاری در پایان با یادآور شدن این موضوع که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اهمیت حضور در دور دوم انتخابات از دوره اول کمتر نیست بیان کرد: در این دوره، سطح رقابت حتی با یک رأی هم تعیین کننده است، در نتیجه از همه مردم عزیز دعوت می‌شود در اولین فرصت پای صندوق رأی حاضر شوند تا با یاری خداوند در این امتحان سیاسی نیز سربلند بیرون بیاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار