فرماندار تهران خبر داد؛

ثبت رای مردم شهر تهران با ۲۸۷۴ صندوق رای الکترونیکی

تهران (پانا) - فرماندار تهران گفت در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ صندوق و در شهر تهران ۲هزار و ۸۷۴ صندوق رای الکترونیک، آرای مردم را ثبت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رای مردم شهر تهران با ۲۸۷۴ صندوق رای الکترونیکی

احمد قیومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات و رای‌گیری در حوزه انتخابیه تهران از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و ان‌شالله تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

فرماندار تهران افزود: صبح امروز و در دقایق ابتدایی آغاز انتخابات، رهبر معظم انقلاب نیز از طریق دستگاه تمام الکترونیک، رای خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه در ساعات ابتدایی روز  حوزه‌های اخذ رای خلوت تر است و بهترین زمان برای رای دادن است، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ صندوق و در شهر تهران ۲هزار و ۸۷۴ صندوق رای الکترونیک، آرای مردم را ثبت خواهند کرد، همچنین ۳۱۳ صندوق رای سیار به بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص یافته است.

قیومی در پایان خاطرنشان کرد: ۵ اوراق هویتی کارت ملی، گواهینامه، شناسنامه، گذرنامه و پایان خدمت برای اخذ رای مورد قبول است و هر شخصی با در دست داشتن آن‌ها می‌تواند رای بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار