سیمافیلم 4 فیلم برای محرم آماده کرد

خبرگزاری پانا: 4 تله‌فیلم، از محصولات مرکز سیمافیلم در ایام محرم از شبکه سه سیما پخش می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ فیلم "اوقات مشترک آنها"، ساخته‌ی سید جمال سید حاتمی پنجشنبه، شانزدهم آبان همزمان با سوم محرم ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

گزارش فیلمنامه این اثر به قلم امیر عبدی روایتگر برشی از زندگی یک کارمند بانک است که در پی وقوع حادثه ای ناخواسته صاحب کیفی پر از پول می شود و این شروع ماجرا است.

مسعود کرامتی، مریم بوبانی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، مهری آل آقا، شیوا بلوچی، حسام منظور و عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم "حس تماس" به کارگردانی داریوش یاری نیز روز جمعه، هفدهم آبان همزمان با چهارم محرم به روی آنتن شبکه سه می‌رود. فیلمنامه این فیلم بر اساس طرحی از داریوش یاری و محمود آیدین روایتگر داستان روزبه است او یک تهیه‌کننده، سردبیر و مجری موفق رادیویی است. همسر سابق او مارال، کمی بعد از تولد مانلی، فرزندشان آنها را ترک کرده به نروژ مهاجرت کرده‌است. چند سال بعد مانلی تصمیم می گیرد ... .

بنا بر این گزارش، زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار، الیکا عبدالرزاقی، علی سلیمانی و بازیگر خردسال ملیکا شعبان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم "فیروزه سیاه" ساخته سید رضا بهشتی نیز همزمان با تاسوعای حسینی از این شبکه پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم فدیا نورالهیان آمده است: زوج جوانی در تردید داشتن و نداشتن کودک بیمار خود در یک چالش جدی قرار گرفته اند.التهاب از دست دادن کودک بیمار و یا شکر خدا برای داشته ها و نعمات؛برزخ طاقت فرسایی برای زوج جوان ایجاد کرده و ماجراهایی را برای این خانواده رقم می زند.

مهران احمدی فصیح، آشا محرابی و آریا مهدوی ایزدی از بازیگران "فیروزه سیاه" هستند.

فیلم " گوهر گنداب" ساخته پدرام زمانی نیز همزمان با عاشورای حسینی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

این فیلم زندگینامه علی گندابی است فردی که به همراه دارو دسته اش خیابانها را می بسته و از مردم زورگیری می کرده است . تا اینکه در شبی که مست بوده به یک روحانی بر می خورد و متوجه می شود که آن شب ، شب اول محرم است .

مجتبی مظفری، میثاق جمشیدی و میلاد موثقی بازیگران این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار