در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

دانش آموزان، خونی دوباره در رگ انقلاب اند

تهران (پانا) - در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مدیر دبیرستان شهید مدنی منطقه ۱۸ تهران عنوان کرد دانش آموزان، خونی دوباره در رگ انقلاب اند.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، خونی دوباره در رگ انقلاب اند

اعظم فرهنگی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند بسیار موثر باشد به این جهت که آنها نسل جدید هستند و انقلاب را درک کرده اند چرا که آنها اوایل انقلاب حضور نداشتند و فقط خاطرات را شنیده اند ولی این حضور آنها یک قوت دوباره‌ای به انقلاب می‌دهد. تعدادی از افراد تصور می کنن عمر انقلاب به اتمام می‌رسد و دقیقا حضور دانش‌آموزان ما یک مشت محکمی برای آنها می‌شود و متوجه خواهند شد که انقلاب همچنان در حال شکوفا شدن است و هیچ وقت به اتمام نمی‌رسد. دانش‌آموزان ما یک خون دوباره در رگ انقلاب اند.

وی ادامه داد: گذر زمان درباره دستاوردهای انقلاب کاملا به همه نشان داده است که این دستاوردها به خصوص در مناطق محروم و همه قسمت‌های کشور مانند هم‌اند و حتی مناطق دور افتاده دارای امکاناتی هستند که تقریبا در شهر هم وجود دارد البته ممکن است به برخی امکانات دسترسی خوبی نداشته باشند اما اکثر امکانات در اختیار مناطق محروم قراره گرفته است، که دقیقا اینها زحمات انقلاب است.

فرهنگی گفت: پیام من به دانش‌آموزان این است که ما باید آنچه را با زحمت و سختی به دست آمده است، حس کنیم و اگر جایی نیاز به ترمیم بود انجام دهیم و اجازه تخریب آن را ندهیم. اگر آرمان‌هایمان را باور کنیم می‌توانیم از این باورهایمان مراقبت کنیم. نباید اجازه وارد کردن خدشه‌ای به انقلاب را دهیم. نقد ها را به سمت و سوی ویرانی نبریم. یک عده به ظاهر دوست وارد می‌شوند و نقدی وارد می‌کنند و توسط این کار می‌خواهند که ریشه این انقلاب را از بین ببرند. نباید اجازه از بین بردن ریشه انقلاب را به آنها بدهیم.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار