حجت الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی:

حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی یک معجزه است

تهران (پانا) - حجت السلام و المسلمین احسان بی‌آزار تهرانی، سخنران و کارشناس دینی در حاشیه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشور نوجوانان و دانش‌آموزان را در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه را یک معجزه قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی یک معجزه است

حجت السلام و المسلمین احسان بی‌آزار تهرانی، سخنران و کارشناس دینی در حاشیه چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: «در هزاره سوم، این حضور و همدلی بی‌نظیر مردم، در خیابان‌های تهران را می‌توان یک معجزه قلمداد کرد و آن معجزه مشارکت است. مردم ایران اسلامی علی رغم تمام جنگ‌های ادراکی شناختی، تبلیغات بسیار وسیع دشمن و دشمنی‌های بسیار با حضور خود در راهپیمایی امروز، بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز داشتند.»‌

وی ادامه داد: «سیل خروشان مردم عزیز ایران در راهپیمایی امروز را می‌توان معجزه‌ای دانست به عظمت معجزه حضرت موسی کلیم(ع) و رود نیل و باید این حضور را جلوه شکر قرار داد. البته همانطور که حضرت آقا فرمودند این حضور مبنی بر گله مند بودن مردم نیست. مردم عزیز ایران با وجود گلع مندی از مشکلات اقتصادی فراوان، که امروز درگیر آن هستند مثل همیشه از پیر تا جوان گرفته پای کار آمدند و حرف آخر را زدند و با تمام وجود، از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایران اسلامی دفاع کردند.»

بی آزار تهرانی گفت: «نسل چهارم انقلاب اسلامی، همانگونه که امروز با گام‌هایی به استواری دماوند، در این راهپیمایی قدم نهادند آینده ایران اسلامی را سراسر از نور و شور و اشتیاق ترسیم خواهند کرد.»


دانش آموز خبرنگار:امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار