تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش نیشابور، برتر استان شد

نیشابور (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از کسب رتبه برتر در تجمیع فعالیت‌های حوزه تربیت‌بدنی و سلامت این مدیریت در سطح ادارات استان خراسان رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش نیشابور، برتر استان شد

سیدمهدی قاضی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و اظهار خرسندی از توفیق حاصل‌شده گفت: این اتفاق مهم، برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار آموزش و پرورش نیشابور و نشان از اجرای درست و دقیق سیاست‌های ابلاغی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بی‌شمار حاصل‌شده توسط این مدیریت در بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در سال تحصیلی جاری ادامه داد: پس از بررسی‌های دقیق انجام‌شده توسط ارزیابان استانی از فعالیت‌های مختلف کارشناسی‌های تربیت‌بدنی، بهداشت و سلامت، این 2 حوزه به عنوان کارشناسی‌های برتر استان در گروه «الف» استان قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از کارشناس‌مسئولان، کارشناسان ستادی، نیروهای فعال در این 2 کارشناسی و دبیران و مربیان تربیت‌بدنی، بهداشت و سلامت مدارس خاطرنشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با هدف اجرای عدالت آموزشی و توجه ویژه به مناطق محروم و نیازمند در جهت رشد و توسعه ساحت‌های مختلف شش‌گانه گام برداشته و در این مسیر، اهداف و سیاست‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را تبیین کرده است.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار