معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد:

هر رای دانش‌آموزان رای اولی به نفع سرنوشت خود آنان است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه6 مشهد عنوان کرد تاثیر هر یک رای دانش‌آموزان رای اولی به نفع خود آنان است و اینها هستند که سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هر رای دانش‌آموزان رای اولی به نفع سرنوشت خود آنان است

حسن عباس زاده گفت: اخیرا رسانه های غربی اهمیت بیشتری بر دانش آموزان رای اولی می دهند و تلاش دارند تا آنها را بی تفاوت نسبت به سرنوشت کشور معرفی کنند.

وی حضور پررنگ دانش آموزان رای اولی را حائز اهمیت قرار داد و گفت: با توجه به لیست رای اولی های ناحیه ۶، با کمک عوامل اجرایی و پرورشی مدارس و فرستادن مدرس تبینی، برای آنها برنامه هایی از قبیل آشنایی با انتخابات و پاسخ به شبهات دانش آموزان در انتخابات برگزار می کنیم.

همچنین در ادامه مهناز تجعفری، معاون آموزش ابتدایی و امور بانوان آموزش و پرورش این ناحیه، قشر بانوان را مورد خطاب قرار داد و با تاکید بر مشارکت حداکثری افزود: بانوان کشورمان هر ساله با حضور حداکثری نشان دادند گام بسیار مهمی را در سرنوشت کشور برداشته اند.

وی با تاکید بر انتخابات سالم افزود: ما با شناخت افراد و انتخابی درست در بحث ترغیب مردم می توانیم یک انتخابات سالم و پر شکوه را رقم بزنیم.

وی با اشاره به نقش حقوقی زنان در امور کشور افزود: زنان در اقدامات کشوری علاوه بر نقش تحکیم بنیان خانواده، رکن اساسی و تاثیرگذاری را در فعالیت های اجتماعی سیاسی رقم می زنند.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار