نشست صمیمی دانش‌آموزان پسر رای اولی قم با مسئولان استان

قم (پانا) - نشست صمیمی دانش‌آموزان پسر رای اولی استان قم با معاون استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی دانش‌آموزان پسر رای اولی قم با مسئولان استان

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی اهمیت حضور در انتخابات و تلاش برای ترغیب و تشویق دیگران به حضور حداکثری در این رویداد ملی را از تکالیف همگان و موجب افتخار و سرافرازی برای نظام و انقلاب دانست.

همچنین حجت الاسلام امین شمشیری مسئول موسسه معنویت تمدن ساز در سخنانی توجه به بعد توحیدی اعمال و افعال انسان از جمله فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی در سازندگی و رشد انسان و نیز تاثیر انتخابات در روند سرنوشت کشور را مورد بازخوانی قرار داد.

در پایان احمد حاجی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار قم، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حماسه نوجوانانی مثل شهید مرحمت بالازاده، عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام بیش از گذشته به دنبال طرح ریزی توطئه های گوناگون و ضربه زدن به نظام و انقلاب و پیشرفت کشور هستند.

وی افزود: هر یک از شما دانش آموزان رای اولی می توانید با بصیرت و حضور خود حافظ دستاوردهای نظام اسلامی و خون شهدا بوده و مایه سرافرازی کشور باشید.

در این نشست، نایب رییس مجلس دانش آموزی پسران استان قم و تعدادی از دانش آموزان رای اولی، به بیان دیدگاه های خود پیرامون ضرورت حضور در انتخابات و ... پرداختند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار