برگزاری پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران

تهران (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران از تعامل ضابطین قضایی و دادسراهای نواحی ۳۱ ، ۳۳ و ۳۵ جهت برخورد قاطع با جرائم و هرگونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران

پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران به ریاست محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و با حضور سید کمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و تحقق به چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مردم در انتخابات آخرین وضعیت شعب، اقدامات دستگاه ها در اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات ایجابی و سلبی در ارتقای امنیت انتخابات پیش رو، پوشش اینترنت در نقاط کور استان، رصد فضای مجازی و آموزش نیروهای اجرایی و عملیاتی بررسی و مورد هم اندیشی قرار گرفت.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات دستگاه‌ها مقرر گردید برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و همچنین برخورد قاطع با جرائم و هر گونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی هماهنگی و تعامل مطلوبی بین ضابطین قضایی و دادسراهای نواحی ۳۱ ، ۳۳ و ۳۵ برقرار شود.

همچنین مقرر شد، شبکه تهران با توجه به دستورالعمل شورای امنیت کشور نسبت به تهیه و پخش برنامه های آموزشی و تبیینی برای پیشگیری از تبلیغات سوء معاندین، حداکثرسازی مشارکت مردم و پیشگیری از جرائم نامزدها اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار