مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران:

انتخابات باید درنهایت امنیت، سلامت و مشارکت باشد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران ضمن فراجناحی خواندن انتخابات، بر سلامت، مشارکت، نهایت امنیت و رقابت سالم در انتخابات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات باید درنهایت امنیت، سلامت و مشارکت باشد

ششمین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات برای اتخاذ تمهیدات مناسب در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ و اعضای ستاد انتخابات در سالن شورا برگزار شد.

علی آمره ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از زحمات اعضا، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و رویدادی سیاسی و فراجناحی است که همه وظیفه داریم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن وارد میدان شویم.

وی با اشاره به چهار راهبرد مقام معظم رهبری بیان کرد: تلاش همه مجموعه باید این باشد که انتخابات با همدلی و هماهنگی و با برنامه ریزی دقیق، تامین منابع، تدارکات مناسب، رفع موانع و مشکلات، نقاط ضعف و پیگیری مستمر انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت و مشارکت بالا و رقابت سالم برگزار شود. همچنین آموزش عملی برای عوامل اجرایی صندوق اخذ رای و نیز استمرار جلسات هماهنگی انتخابات امری ضروریست.

آمره ضمن اشاره به همکاری مساجد و ائمه جماعت به عنوان پایگاه استقرار صندوق های اخذ رای گفت: شان و منزلت ائمه جماعت باید حفظ شود، ائمه جماعت در تمام برهه های تاریخی همگام و هم قدم با مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه حاضر شدند و مردم را در عرصه های مختلف سازندگی و بالندگی انقلاب اسلامی تشویق و تهییج کرده اند.

در ادامه علی حسن بیگی دبیر انتخابات منطقه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای هماهنگی اجرای فرآیند انتخابات در خصوص چینش عوامل اجرایی و از همه مهمتر آموزش آنها، ارتباط مستمر با اعضا در فضای مجازی و احراز هویت آنها نکاتی را بیان کرد و سپس هر یک از اعضا نیز به بیان اقدامات انجام شده و دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار