مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد:

لازمه هر کشور یک مجلس قوی است

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد در آستانه انتخابات پیش رو ‌‌بیان کرد ‌لازمه استقلال هر کشور‌، یک مجلس قوی‌ منسجم و با اقتدار است‌.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
لازمه هر کشور یک مجلس قوی است

رمضانعلی مسعودی نژاد با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (ره) مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود‌: انتخابات باید در راستای حل مشکلات مردم باشد و یک مجلس قوی باید بر پایه قوانین اساسی و آگاهی نقش موثری در تصمیمات اساسی کشور داشته تا بتواند به مشکلات مردم رسیدگی کند‌.

وی با تاکید بر حائز اهمیت بودن مشکلات مردم افزود‌: با توجه به این قضیه نیاز است یک انتخابات قوی را برگزار کنیم، همانطور که مستحضر هستید در این مدت اخیر اقداماتی علیه کشور ما انجام داده است‌، باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای‌، اتحاد ملی و اقتدار کشور را به جهانیان نمایش دهیم‌.

مسعودی نژاد در ادامه با تاکید بر لازمه هر کشور یک مجلس قوی است افزود : اگر بخواهیم مجلسی قوی داشته باشیم باید پشتوانه ای چه بسا مردم داشته باشیم‌، هر چه حضور مردم پر رنگ تر باشد مجلس کشورمان قوی تر و با اعتماد به نفس بیشتری به راه کشور ادامه می‌دهد‌.

وی در ادامه گفت‌: موقعیت جهانی کشور ما با توجه به تحریم ها رسیدن به هدف مذکور را مشکل کرده است و ما زمانی میتوانیم در مقابل این تحریم ها ایستادگی کنیم که مردم با حضور حداکثری خود همراه مسئولین باشند‌.

دانش آموز خبرنگار:محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار