مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

حوزه و آموزش و پرورش دو دستگاه تاثیرگذار در تربیت اسلامی نسل جوان هستند

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو دستگاه تاثیرگذار و بسیار مهم در تربیت اسلامی نسل جوان و نوجوان هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حوزه و آموزش و پرورش دو دستگاه تاثیرگذار در تربیت اسلامی نسل جوان هستند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پانزدهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که امروز در خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش میثاق و برآیند همکاری، هماهنگی و هم افزایی دو دستگاه عظیم حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: این سند ۱۲۳ راهکار دارد که تقریبا بیش از ۹۳ مورد آن بدون همکاری این دو دستگاه محقق شدنی نیست.

وی تاکید کرد: این دو نهاد و دستگاه تربیتی سهم بسزایی در تربیت اسلامی نسل جوان و نوجوانان و دانش آموزان ما دارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: اگر بحث معماری اسلامی مدارس و ساختمان‌ها و اردوگاه ها و ... مطرح می شود، لازمه آن این است که آموزش و پرورش و حوزه علمیه در کنار هم باشند تا این موضوع محقق شود.

وی گفت: حوزه های علمیه باید بیش از گذشته در تربیت جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشند تا بتوانند نیروهای تراز انقلاب را تربیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: پردیس علوم تربیتی در قم تاسیس شد تا بهره مندی بیشتری از حوزه های علمیه برای تربیت دانش آموزان فراهم شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار