مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

نهاد تعلیم و تربیت باید در بالاترین جایگاه خود باشد

قم (پانا) - مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت در نهاد تعلیم و تربیت باید در بالاترین رتبه و درجه خود بایستیم.

کد مطلب: ۱۴۴۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نهاد تعلیم و تربیت باید در بالاترین جایگاه خود باشد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران امروز در پانزدهمین اجلاسیه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌ حوزه و آموزش و پرورش در سالن جلسات خانه معلم قم اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران با ۵۰۰ مدرسه علمیه در سراسر کشور و جامعه الزهرا(س) دارای ظرفیت ویژه‌ای هستند.

فاضل با اشاره به اینکه اگر عملکرد ما موفق باشد، دولت‌های غیر اسلامی توانایی مقابله با نهاد تعلیم و تربیت اسلامی را نخواهند داشت، مطرح کرد: متاسفانه زندگی دنیایی ما بر پایه زیست درست و اسلامی نبوده است و دادگاه‌ها و بیمارستان‌های ما این موضوع را ثابت می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تمام سرمایه‌ها و امکانات باید تجمیع شوند، عنوان کرد: قاعده نفی سبیل نباید تنها در سیاست خارجی باشد بلکه باید در تعلیم و تربیت نیز به این قاعده توجه شود.

وی تاکید کرد: نباید محتواهای تعلیم و تربیت ما غربی باشد، محتواهای غنی و ارزشمندی داریم که آموزش و پرورش باید از آن‌ها استفاده کند.

فاضل با بیان اینکه باید تمام موانع و کاستی‌ها شناسایی شود، تصریح کرد: هر سال باید گام‌هایی در مسیر رفع این موانع و کاستی‌ها برداشته شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ابراز کرد: طبق اظهار نظر مسئولین آموزش و پرورش نقش خواهران طلبه در طرح امین مدارس بسیار پررنگ‌تر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار