اجرای طرح بسته آموزشی پایه اول در ۳۰۳ کلاس استان بوشهر

سعدآباد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ‌اجرای طرح بسته آموزشی پایه اول با رشد تقریباً صد درصدی، از ۱۴۶ کلاس درس در سال گذشته به ۳۰۳ کلاس درس در سال تحصیلی افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بسته آموزشی پایه اول در ۳۰۳ کلاس استان بوشهر

غلامحسین مهران‌پور در بازدید میدانی از مدارس منطقه سعدآباد اظهار کرد: در دولت مردی ایران قوی، نرخ تکرار پایه در مدارس استان با تلاش و همت آموزگاران، ۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و جذب آنها در دولت آیت الله رییسی در حال اجرا است.

مهران‌پور اجرای طرح شهید همت را در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزگاران از دیگر برنامه‌های مهم حوزه آموزش ابتدایی در ۲ سال اخیر دانست.

مهرآن‌پور گفت‌: افزایش صد درصدی اجرای طرح بسته آموزشی پایه اول نشان ‌دهنده نگاه مثبت خانواده‌ها و دانش‌آموزان به نظام دوری است.

مهران‌پور خطاب به مدیران مدارس گفت: ضمن بازدید و نظارت مستمر از کلاس‌های درسی، با داشتن برنامه محوری و برنامه عملیاتی در طول سال تحصیلی، زمینه تحقق اهداف مهم سند تحول را فراهم کنید.

مهران‌‌پور گفت‌: طرح یک‌روز بدون کیف در مدارس ابتدایی استان با هدف آموزش مهارت‌های تمام ساحتی از دی ماه شروه شده و تا پایان سال تحصیلی، هر ماه یک بار عملیاتی می‌شود.

‌بازدید از مدرسه چندپایه شهدای شول و رودکی روستای نظرآقا، شرکت در نمازجماعت مدرسه پسرانه اصبغی، نشست با مدیران مدارس و نشست با شورای معاونان آموزش و پرورش منطقه، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از منطقه سعدآباد بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار