معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

۱۶۷ هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان استان بوشهر توزیع شد

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری تحصیلی بیش از ۱۶۷هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان این استان توزیع شد.

کد مطلب: ۹۷۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۷ هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان استان بوشهر توزیع شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش‌فر صبح امروز در حاشیه بازدید از مدارس شهر بوشهر با بیان اینکه در سال جاری تحصیلی بیش از ۱۶۷هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان این استان توزیع شده است اظهار داشت: از این شمار، ۱۲۷هزار و ۲۲۹ بسته در میان دانش‌آموزان کلاس‌های اول تا ششم ابتدایی و ۲۳هزار و ۷۷۷ بسته نیز در بین دانش‌آموزان دوره متوسطه توزیع شده‌است.

وی تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۶۴۵ و پنج هزار و ۶۰۶ بسته آموزشی نیز به ترتیب در اختیار دانش‌آموزان متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش قرار گرفته‌است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: از میان مناطق هجده‌گانه استان بوشهر از نظر برخورداری از بسته‌های آموزشی شهرستان بوشهر با ۴۳هزار و ۴۱۶ و دشتستان با ۲۵ هزار و ۴۸۱ در بالای جدول قرار دارند.

دانش‌فر افزود: از سال تحصیلی آینده تهیه و توزیع کتاب‌های درسی بین دانش‌آموزان همه دوره های تحصیلی از سوی این اداره‌کل انجام می‌شود.

وی شرط ثبت نام بموقع دانش‌آموزان در سامانه سفارش کتاب را ضروری دانست و افزود: در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان حوزه‌های ابتدایی و نظری بدون هیچ گونه مشکلی کتاب‌های درسی خود را دریافت کردند.

دانش‌فر با تاکید براینکه" مشکل همه هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از لحاظ دریافت کتاب‌های درسی در حال برطرف شدن است" اضافه کرد: به‌دلیل تنوع زمان ثبت نام هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش مشکلات جزیی در توزیع کتاب‌های درسی بین این هنرآموزان بوجود آمده بود که بتدریج در برطرف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار