استاندار سمنان:

انجمن اولیا و مربیان، بازوی قوی برای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان، هزینه‌کرد در آمورش و پرورش برای تعلیم و تربیت فرزندان را سرمایه‌گذاری برای نسل جوان و آینده کشور برشمرد و افزود انجمن اولیا و مربیان، بازوی قوی برای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان، بازوی قوی برای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت است

سیدمحمدرضا هاشمی، در نشست تبیینی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، به میزبانی استانداری سمنان در سالن یادگار امام(ره)، شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: یک به یک ملت ایران اسلامی که واجد شرایط رای دادن هستند، می‌توانند از این حق خود در راستای ناامیدسازی دشمن، استفاده کنند.

وی از انجمن اولیا و مربیان استان که طیف جامعه ‌هدف و مخاطبان گسترده‌ای دارند، خواست تا در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی، نسبت به تبیین و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درخصوص جایگاه و اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری اهتمام ویژه‌ای ورزند.

استاندار سمنان تاکید کرد: تاکنون و در دولت آیت‌الله رئیسی، اقدامات بسیار ارزنده و دستاوردهای مطلوبی در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، سیاسی، عمرانی و اجتماعی، اعتبارات، شورای پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مصوبات سفر به استان سمنان و سایر حوزه‌ها به دست آمد.

هاشمی تصریح کرد: مشارکت ضعیف، دشمن را به اهداف شوم خود می‌رساند و همه ما باید به خاطر انقلاب، نظام، مقام معظم رهبری و نام بزرگ ایران‌زمین برای تحقق مشارکت قوی، پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار