مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

مجموعه‌های ورزشی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد مجموعه‌های ورزشی آموزش و پرورش تهران به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه‌های ورزشی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار می‌گیرد

اجرای طرح شهید خرازی با حضور صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت، مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه، علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در ورزشگاه هفت تیر این منطقه برگزار شد.

ستاری فرد ضمن تشکر از اجرای طرح در سطح شهر تهران گفت: این برنامه به عنوان یک فرصت جهت تحکیم بنیان خانواده و تشویق و ترغیب دانش آموزان و خانواده ها به فعالیت بدنی و از طرفی راهی برای استعداد یابی دانش آموزان است که با هدف فراگیرسازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی و تربیتی شدن محیط‌های ورزشی اجرا می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان برای تمام سطوح و خانواده‌ها، طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه‌های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی با جدیت ادامه یافته و زمینه حضور عموم به منظور ارتقای سرانه ورزشی جامعه محقق می شود. توجه خاص به شهدا و اقتدا به منش و سیره زندگی و ترویج روح قهرمانی آن ها در فعالیت های ورزشی بسیار ضروری است.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه طرح شهید خرازی جزو سیاست‌های دولت است، اظهار کرد: در قالب این طرح تمام مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران در روزهای پنج شنبه در اختیار دانش آموزان دختران و مادران آنها و روزهای جمعه در اختیار پسران و پدران آنها به صورت صد در صد رایگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین چالش تربیت بدنی، بی‌رغبتی دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی است. این طرح در جهت رفع این مشکل است تا خانواده ها در محیطی امن و رایگان در کنار هم و سایر همشاگردی‌ های فرزندان به ورزش بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار