مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

مراکز یادگیری محلی سواد‌ ظرفیت ارزشمندی برای توانمندسازی قشر محروم است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد مراکز یادگیری محلی سواد‌ را ظرفیت ارزشمندی برای توانمندسازی قشر محروم دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز یادگیری محلی سواد‌ ظرفیت ارزشمندی برای توانمندسازی قشر محروم است

سعید تیموری‌راد‌، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: در راستای توسعه اهداف سوادآموزی ، وحید قشقایی، کارشناس تبلیغ و ترویج و بهمن نصیری کارشناس دوره‌های سوادآموزی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از مرکز یادگیری محلی شهید باهنر ملارد دیدن کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مراکز یادگیری محلی سواد ظرفیتی ارزشمند برای باسوادی و توانمندسازی قشرهای محروم به شمار می‌رود.

وی افزود: فراگیری سواد و مهارت در این سال‌ها که جمعیت بشری به سمت قله‌های علم و فناوری حرکت می‌کند، می‌تواند محرکی برای پویایی اجتماعی باشد مضاف آنکه جوامع شهری با رویکردی جدید به زندگی می‌توانند اشتغال و کارآفرینی را در سبک‌های جدید تجربه کنند.

تیموری‌راد افزود: امروز سوادآموزی از خواندن و نوشتن به مهارت‌آموزی تغییر پیدا کرده بنابراین مراکز یادگیری محلی در آموزش مهارت‌های زندگی به مردم به خصوص افراد بی‌سواد و کم‌سواد موثر واقع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: در این بازدید به منظور تجهیز و شاداب‌سازی فضای محوطه سالن و کلاس‌ها، مدیریت مرکز یادگیری محلی دولتی شهید باهنر ، برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی، ملی بحث و بررسی شد، همچنین از کلاس‌ها، نحوه تدریس ، امکانات و کارگاه آموزش قالی‌بافی هم بازدید شد و بازدیدکنندگان نکات لازم را به منظور بهره‌برداری بهینه از موقعیت و امکانات موجود مطرح کردند.


خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار