مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش کارگروه پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش ملارد در استان تهران

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب رتبه نخست مشترک استانی در ارزیابی سالانه عملکرد پژوهشی منطقه ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کارگروه پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش ملارد در استان تهران

سعید تیموری راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: در جشنواره گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، بر اساس ارزیابی هیات داوران شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، کارگروه پژوهش و تحقیقات اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان ملارد، از پژوهش به عنوان پایه و اساس دانایی و توانایی و توسعه یافتگی جوامع یاد کرد و افزود: بی شک پژوهش و فناوری مبدا تولید دانش و اشتغال آفرینی است از این رو به انجام فعالیت های پژوهشی و فناورانه در مدارس توسط دانش آموزان و همکاران تاکید بسیاری می شود.

تیموری راد اذعان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی اقدام پژوهی و نشست های پژوهشی هدفمند توسط رابطین پژوهش در 130 مدرسه، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای دانش آموزی در 5 محور ریاضیات، ادبیات، نجوم، فناوری و محیط زیست و مشارکت 4 هزار و 500 دانش آموز از 160 مدرسه بخشی از فعالیت های پژوهشی این منطقه بود.

این مقام مسئول به انجام 400 اقدام پژوهشی توسط فرهنگیان در سطح مدارس شهرستان ملارد اشاره کرد و افزود: پس از داوری این تعداد کار اقدام پژوهشی انجام شده در سطح مدارس توسط رابطین پژوهش ، ۲۷۰ کار برتر به سطح منطقه ای راه یافتند که ۱۰ کار اقدام پژوهی با امتیاز بالاتر بعنوان فعالیت های برتر منطقه ای معرفی شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: اقدام پژوهی روح اله کرمانی پس از کسب رتبه برتر استانی به مرحله کشوری راه یافت و همچنین اقدام پژوهشی سمیه سورانی نیز شایسته تقدیر در مرحله استانی شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار