معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

استقامت و استمرار دو اصل مهم در راه رسیدن به موفقیت در عرصه پژوهش است/فیلم

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، در آیین تجلیل از برترین‌‌های حوزه پژوهش شهرستان ملارد، استقامت و استمرار را دو اصل مهم در راه رسیدن به موفقیت، در عرصه پژوهش دانست و پژوهش و کسب دانش را بالاترین و با ارزش‌ترین ویژگی انسان دانست که این عامل موجب کسب موفقیت و فضیلت او در زندگی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استقامت و استمرار دو اصل مهم در راه رسیدن به موفقیت در عرصه پژوهش است/فیلم

مهدی نیک‌فر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن تبریک هفته پژوش و فناوری، عنوان کرد: انسان در زندگی مراحل مختلفی را سپری می‌کند و ارزش وی به میزان دانش او است که موجب می‌شود موفق شود، کسب دانش و انجام پژوهش و تحقیق بالاترین ارزش وی است و انسان برای رسیدن به اهداف خود دانش خود را افزایش دهد و در زندگی، برای کسب خودباوری و موفقیت جامعه و کشور خود بکوشد.

وی افزود: در مکتب امامان بارها ذکر شده یک ساعت تفکر و پژوهش برابر با هفتاد سال عبادت است، همه افراد به ویژه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، برای تحقیق، تفکر و پژوهش درباره زمینه های مختلف فرهنگی، نجومی، پزشکی، هنری و مذهبی تلاش کنند و بهترین خود باشند. استقامت و استمرار دو اصل مهم در راه رسیدن به موفقیت در عرصه پژوهش است.

نیک‌فر، در آخر خطاب به جامعه افراد پژوهشگر گفت: هفته پژوهش هفته‌ای است برای به نمایش گذاشتن آثار فاخر و ارزشمند شما هنرمندان و پژوهشگران خلاق و متفکر و تک تک آثار و تحقیقات شما شایسته تقدیر است و اگر همین مسیر را ادامه دهید شاهد موفقیت شما در زمینه‌های مختلف پژوهشی می‌شویم که البته استقبال و تشویق مسئولان نیز موجب افزایش انگیزه شما عزیزان می‌شود.

در ادامه ویدئویی از اجرای مراسم آیین تجلیل از برترین‌‌های حوزه پژوهش در سالن شهید طحانی شهرستان ملارد، ارائه می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار