کسب رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان دختر اتحادیه انجمن‌های اسلامی در رشت

فومن (‌پانا‌) - در همایش اختتامیه مدرسه انقلاب، دانش‌آموزان استان گیلان، مقام اول کشوری را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان دختر  اتحادیه انجمن‌های اسلامی در رشت

 در همایش اختتامیه مدرسه انقلاب دانش آموزان استان گیلان، دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دبیرستان جامعه یاوری ۲شهرستان فومن موفق شدند رتبه اول کشوری در لیگ زبدگان جشنواره جایزه باران عقیق را کسب کنندو دانش آموزان فومنی دبیرستان فاطمیه کسب رتبه بخش ویژه کشوری و استانی مدرسه انقلاب را از آن خود کنند.

این جشنواره در تشکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هر ساله، در دو مقطع نیم سال اول و نیم سال دوم به صورت کشوری برگزار می گردد؛ که فعالیت‌های انجمن مدارس، در طول نیم سال، در مـدارس صورت می گیرد و دانش آموزان با کسب امتیاز بر اساس شاخص‌هایی مانند خلاقیت، طرح‌ریزی و اجرا و... بررسی، مناطق منتخب و برتر را اعلام می‌کنند.

در بخشی از لوح تقدیر حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، آمده است: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان، شما عزیزان را افسران جنگ نرم خطاب کردند و این مسئولیت خطیر را بر دوش شما نهادند. فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز گامی محکم و استوار در این راستا می باشد؛ تا دانش آموزان عضو این تشکل امین، در فضای مدرسه تاثیرگذار باشند و بخشی از ماموریت های خود را در این قالب پیگیری نمایند.بی شک این موفقیت مرهون تلاش های شما و همسنگرانتان در سنگر انجمن اسلامی مدرسه، تعلیم و تربیت صحیح یک خانواده فهیم، تلاش مربیان و مسئولین اتحادیه و همچنین حمایت و هدایت مدیران و معلمان دلسوز مدرسه می باشد. این لوح به نشانه تقدیر از تلاش خالصانه شما در این رقابت مومنانه و به پاس کسب رتبه اول کشوری در لیگ زبدگان متوسطه دوم جشنواره جایزه باران عقیق نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تقدیم می گردد.

در ادامه این لوح آمده است: این سپاس آغازی است برای عروج به مقاصد والا؛ امیدواریم مرزهای دانش و پژوهش را با تلاش مستمر در مسیر سرافرازی و سربلندی ایران عزیز در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره پیشرو باشید.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین فاطمه پورقنبر

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار