حضور ۵۷۷ طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز

تبریز (پانا) - رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی گفت ۷۹۱طرح به دبیرخانه این نمایشگاه از سراسر کشور ارسال شده که از آن‌ها ۵۷۷ طرح آماده نمایش است‌.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۵۷۷ طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز

رضا کریملو عصر دوشنبه در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) در استان آذربایجان شرقی گفت‌: در طرح های واصله تعداد ثبت نام ۷۹۱ طرح ، ثبت نام شده است و همچنین وی با بیان اینکه در این دوره ۲۰ درصد طرح ها از سایر استان های کشور حضور دارند .

وی افزود‌: ۵۷۷ طرح فناورانه ثبت نام شده است و ۱۱۰ طرح به دبیرخانه ارسال شده است که داوری آنها به پایان رسیده و ۱۶ طرح منتخب برگزیده شده است .

کریملو به بخش نمایشگاه رینوتکس در قسمت دانش آموزی اشاده کرد و گفت: هفت هزار و ۱۵۰ طرح از سوی دانش آموزان ثبت نام شده که یک آمار چشمگیر است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نمایشگاه، رویداد (گویش تجربه ها) برای نخستین بار با حضور هشت هزار نفر از سرشناسان حوزه صنعت ، نوآوری و فناوری به منظور ارائه تجربه هایشان برای شرکت کنندگان در این رویداد که روز چهارشنبه این هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در هتل شهریار تبریز برگزار می شود .

وی ادامه داد: آغاز نمایشگاه از ۱۴ آذرماه تا ۱۷ آذر ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ می باشد و به احتمال زیاد مراسم افتتاحیه با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزار خواهد شد .

دانش آموز خبرنگار: فاطمه علیدوخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار