رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری رویدادهای علمی آموزشی در اولین فستیوال دانش آموزی رینوفست

تبریز(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری رویدادهای کسب کارهای فناورانه، ایده پردازی، هوش مصنوعی، رباتیک و ثبت اختراع در قالب کارگاه آموزشی در فستیوال دانش آموزی رینوفست خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویدادهای علمی آموزشی در اولین  فستیوال دانش آموزی رینوفست

معصومه مختاری با بیان اینکه اولین فستیوال نوآوری و فناوری دانش آموزی رینوفست در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ۱۴ الی۱۷ آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، گفت: سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با استفاده از ظرفیت های علمی دانش آموزان پیشتاز با طرح های مختلف علمی در این فستیوال حضور خواهد داشت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان افزود: با توجه به اینکه توسعه آگاهی عمومی دانش آموزان در زمینه فناوری های نو و پیشرفته یکی از اهداف برگزاری فستیوال بوده، در راستای مهارت آموزی دانش آموزان و تربیت اجتماعی آنان با حضور در میادین بزرگ علمی، رویداد های علمی آموزشی برای دانش آموزان در زمان برگزاری فستیوال برنامه ریزی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: طی نشست های تخصصی و هماهنگی های انجام شده مصوب شد تمام این رویدادها در قالب کارگاه علمی و آموزشی با تدریس اساتید مجرب دانشگاهی در حوزه فناوری و پژوهشی برای دانش آموزان برگزار شود.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار