مجتمع آموزشی و توانمندسازی معلولان «فخار قمی» در قم به بهره‌برداری رسید

قم (پانا) - مجتمع خیرساز مرحوم «هادی فخار قمی» با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع آموزشی و توانمندسازی معلولان «فخار قمی» در قم به بهره‌برداری رسید

مجتمع خیرساز آموزشی، درمانی و توانمندسازی معلولان با عنوان مرحوم «هادی فخار قمی» با اعتبار۲۵۰ میلیارد ریال و با هدف تسهیل در فعالیت افراد با نیازهای خاص در قم به بهره‌برداری رسید.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: یکی از وظایف ما تلاش برای تسهیل فعالیت‌های معلولین است تا بتوانند امور زندگی خود را به نحو مطلوب به انجام برسند.

وی افزود: یکی از اهداف افتتاح این مرکز سنجش و ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزانی است که برای ادامه تحصیل دچار اختلالاتی در یادگیری هستند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان با نیازهای خاص، به‌عنوان یکی از اعضای جامعه و استان قم باید بتوانند بدون هیچ‌گونه محدودیت و مانع، استعدادهای درونی خود را شکوفا کنند.

احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم نیز گفت: این مجتمع آموزشی در یک‌هزار و ۵۸۱ مترمربع زیربنا و ۶ کلاس درس و ۲۱ اتاق درمانی و اداری و بر اساس آخرین استانداردها و ضوابط ساخت بنا از سال ۱۳۹۸ آغاز شده‌بود که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ناصر علایی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌سازی استان قم نیز بیان داشت: ۲۳ مدرسه استثنایی در استان قم موجود است که لازم است به نحو شایسته‌ای در مناسب‌سازی آنها، توجه لازم صورت گیرد.

وی گفت:‌ هم اینک بازسازی مدرسه استثنایی در ۲ شهرستان کهک و جعفرآباد نیز به‌عنوان یکی از طرح‌های جاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار