رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری:

مشکلات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باید بازخوانی شود

شهرکرد (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری از پیگیری مشکلات دانش‌آموزان استثنایی و همکاری با مسئولین جهت حل مشکلات این گروه از دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باید بازخوانی شود

عباس داوطلب، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا گفت: به مناسبت آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان و تجلیل از دانش آموزان با نیازهای ویژه، برنامه استانی با همت همکارانمان در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان صورت گرفت که هدف اصلی و نهایی این است که مشکلات این دانش آموزان را با کمک مسئولین بازخوانی کنیم.

داوطلب با اشاره به حضور مسئولین کشوری و استانی گفت: تحقق خواسته‌های این دانش آموزان در گِرو اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق معلولین است.

وی افزود: این قانون در واقع با حمایت رییس جمهور و با مصوبه هیئت وزیران به تمامی نهادهای سراسر کشور از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان ادامه داد: ماده ۵ این قانون و بند «د» آن اشاره مستقیمی به ایاب و ذهاب رایگان و ایمن این دانش آموزان دارد که باید با همکاری نهادهایی مانند شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این امر مهم محقق شود.

داوطلب گفت: در سطح استان با اهتمامی که شهرداران مختلف استان داشتند توانستیم ۳ خودروی وَن اتوبوس برای این دانش آموزان در نظر بگیریم و مبالغ خوبی هم تحت عنوان کمک‌های اعتباری ریالی به مراکز و مدارس استثنایی استان تزریق شد.

گفتنی است: در این مراسم رئیس شورای شهر شهرکرد علاوه بر 3 دستگاه اتوبوس که قبلاً در اختیار این دانش آموزان قرار گرفته بود در جهت تخصیص یک دستگاه اتوبوس دیگر به این دانش آموزان قول مساعد داد.

دانش آموز خبرنگار: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار