رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

هفته جهانی معلولین هفته پاسداشت ارزش‌هاست

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی عنوان کرد هفته جهانی معلولین هفته پاسداشت ارزش‌هاست، هفته به اثبات رساندن خواستن، توانستن و هفته نشان دادن ما می‌توانیم است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هفته جهانی معلولین هفته پاسداشت ارزش‌هاست

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: توان یابان، انسان های بزرگ و با اراده ای هستند که خودشان توانسته اند بر ناتوانی ها غلبه کنند برهمین اساس مراسم گرامیداشت هفته معلولین و رونمایی از کتاب در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۸۰نفر از دانش آموزان و ۱۵نفر از همکاران در جشنواره های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری که به صورت کشوری بوده افتخار آفریدند و همچنین از افرادی که حائز رتبه های کشوری شدند تجلیل بعمل آمد.

روحانی گفت: در این مراسم گروه سرود دانش آموزان که متشکل از گروه ۵۰نفره از گروه های مختلف تدارک دیده شد و گروه سرود مرکز تنباکوچی که مقام اول کشوری را کسب کرده بودند در این همایش اجرا داشتند.

وی گفت: طبق تفاهم نامه ای که با جمعیت هلال احمر داشتیم کتاب آمادگی در برابر مخاطرات رونمایی شد برای استفاده نابینایان که امید است بتوانند بهترین بهره را از این کتاب داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار