رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

۵۲ پروژه آموزشی با ظرفیت ۳۰۰ کلاس درس ویژه دانش‌آموزان استثنایی در حال تکمیل است

استان قم روند افتتاح پروژه‌های آموزشی را به صورت هفتگی دنبال می‌کند

قم (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۵۲۰ کلاس درس با مساحت بیش از ۵۸ هزار مترمربع تحویل دانش‌آموزان عزیز استثنایی شده گفت ۵۲ پروژه آموزشی با ظرفیت حدود ۳۰۰ کلاس درس نیز در حال تکمیل است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۲ پروژه آموزشی با ظرفیت ۳۰۰ کلاس درس ویژه دانش‌آموزان استثنایی در حال تکمیل است

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس امروز در آیین افتتاح همزمان هشت مدرسه در کشور ویژه دانش آموزان استثنایی و به طور ویژه در آیین افتتاح مدرسه فخار قمی در قم با گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار کرد: محور کار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مناسب سازی همه مدارس برای همه دانش آموزان است که در این مسیر، توجه به دانش آموزان نیازمند خدمات ویژه هم در دستور کار است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مناسب سازی سالیانه بیش از۴۵۰ مدرسه در کشور گفت: امیدواریم با حضور فعال و مشارکت بیشتر خیرین گرانقدر، بتوان این آمار را به حداقل دو تا سه برابر در هر سال افزایش داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره بر این که توجه به مدارس استثنایی به ویژه با توجه به مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری، جزء وظایف موکّد سازمان است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز و همزمان با روز جهانی معلولان، هشت مدرسه با ظرفیت ۶۸ کلاس درس برای دانش آموزان عزیز نیازمند خدمات ویژه در پنج استان کشور افتتاح می شود.

خان محمدی در ادامه به بیان آماری از فعالیت‌های دولت سیزدهم در این عرصه پرداخت و افزود: در این دولت، ۸۵ فضای آموزشی و تربیتی با ظرفیت بیش از ۵۲۰ کلاس درس و در مساحت ۵۸ هزار مترمربع، برای دانش آموزان استثنایی ساخته شده و هم اکنون نیز ۵۲ پروژه آموزشی با ظرفیت حدود ۳۰۰ کلاس درس در حال تکمیل است.

این مقام مسئول با تقدیر از زحمات همه فعالان عرصه مدرسه سازی در استان قم و به ویژه خیرین گرانقدر مدرسه ساز و بانیان ساخت مدرسه استثنایی فخار قمی یادآور شد: خوشبختانه استان قم روند افتتاح پروژه های آموزشی را به صورت هفتگی با حضور مسئولان ملی و استانی دنبال کرده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین استان قم را مهاجرپذیرترین استان کشور خواند و اضافه کرد: روند مهاجرت و افزایش جمعیت دانش آموزی در قم سبب شده تا این استان جزو پنج استان آخر کشور در موضوع سرانه فضای آموزشی باشد، از این رو لازم است تا نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان به شکل ویژه در سطح ملی و در دولت پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار