مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان خبر داد:

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس سطح استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان از آغاز برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس سطح استان سیستان و بلوچستان

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با پانا گفت: در راستای بسترسازی محیطی امن و آرام و تعامل و گفت‌وگو و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در سطح مدارس این برنامه با همت سازمان دانش آموزی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تشویق دانش آموزان برای طرح آزاد آرا در محیط علمی و تقویت خوداتکایی فکری و رشد فرهنگ نقدپذیری در چهارچوب شرع و قانون کرسی های آزاداندیشی در مدارس برگزار می‌شود.

حسین کیخا گفت: از مهم ترین اهداف برگزاری این کرسی ها، ایجاد بستر علمی و فرهنگی مساعد برای تشویق و زمینه‌سازی فرایند تولید فکر و ایجاد روحیه در عرصه نقد و آزاداندیشی و نظریه‌پردازی و در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و رسالت سازمان دانش آموزی کشور است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در پایان با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح مدارس استان افزود: این کرسی‌ها با توجه به موضوعات و مشکلات دانش آموزان در هر آموزشگاه به صورت مناظره، نقد و نظر و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: ستایش شهرکی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار