لزوم برپایی بیش از پیش کرسی‌های آزاداندیشی

کرج (پانا) - اعضای هیأت رئیسه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۱۹۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برپایی بیش از پیش کرسی‌های آزاداندیشی

اعضای هیأت رئیسه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز با حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج دیدار کردند.

در این دیدار برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت ها وبرنامه های واحد کرج، برنامه های آتی این دانشگاه را کاهش اتکا به شهریه، غنی ساختن بیش از پیش ظرفیت های علمی، پژوهشی و پیاده سازی برنامه های فرهنگی به صورت کاربردی و موثر در محیط دانشگاهی اعلام کرد.

در ادامه حسینی همدانی امام جمعه کرج با تاکید بر نقش بسیار اساسی دانشگاه در جامعه، آن را یکی از ارکان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین این دانشگاه چهره فرهنگی شهر بیش از پیش درخشان شود.

وی بر توجه به نسل جوان و بسترسازی مناسب برای بروز دانسته‌ها و آموخته‌های علمی خود در جامعه و لزوم برپایی بیش از پیش کرسی‌های آزاداندیشی و کرسی های مشابه در خصوص مسائل علمی و ایجاد فضاهایی برای بحث های سازنده و منطقی در بین جوانان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار